joi, 18 decembrie 2008

Recunoaste Bucurestiul


Buna dimineata.


Duapa toata agitatia din ultima vreme profit de cele cateva zile de liniste premergatoare nebunie de dinaintea Craciunului pentru a va scrie.


Am plecat spre servici dimineata, cu gandul de a urma traseul obisnuit. Dar ceva m-a atras si am inceput sa merg pe jos. Am urmarit oamenii, peisajul. Si la un momentdat mi-am amintit ca am aparatul foto la mine. Si mi-am adus aminte, cum este sa privesti totul prin ochiul unui vizitator srain, care este uimit de ceea ce vede pentru prima data. Este o experienta unica.


Asa ca, mergand incet si cu multa rabdare, am fost vizitatorul uimit si entuziast al unei capitale europene.


In sfarsit, dupa multi ani putem spune ca suntem o capitala europeana. Spatii verzi frumos amenajate, decoratiuni, grija pentru estetic. Si parca totul devine mai frumos, si oamenii mai veseli. Sau invers :)


Recunosc ca este un vis al meu, ca Bucurestiul sa redevina capitale bunului gust, a oamenilor frumosi a culturii si a revolutiilor intelectuale, un motor al noului si un exemplu de spirit civic.


Sunt mandra de mine ca am supravietuit aici 9 ani.


Sunt Bucurestean. Si mandra de asta. I.am.B


Recunoasteti orasu?

Niciun comentariu: