miercuri, 28 octombrie 2009

Legenda Mea Personala

"Eu sunt ceea ce ar trebui sa fie fiecare dintre noi, daca si-ar asculta inima. Adica cineva care se lasa vrajit de misterele vietii, care este deschis fata de miracole, care simte bucurie si entuziasm pentru ceea ce face." - La raul Piedra am sezut si-am plans, Paulo Coelho

Asta sunt eu!

Am avut o seara tare ciudata, as putea sa o numesc Noaptea Vrajitoarelor.

Nu mai incerc sa le explic oamenilor. Le spun doar ce sa faca. Daca ma asculta bine, daca nu, asta este. Important este ca sunt mult mai calma. Si relaxata si sigura pe mine si pe faptul ca acolo sus cineva are Grija de mine. Si ca Mana care a scris totul ma calauzeste pe drumul meu.

Poate va intrebati daca pe drumul parcurs pana acum mi-am intalnit Dragostea. Da, am facut-o. Dar nu am recunoscut-o. Si este exact asa cum se spune in Traditia Lunii si a Pamantului - ochii oglinda a sufletului. Numai ca oamenii nu sunt obisnuiti cu Misterul. Prefera sa repete aceleasi greseli decat sa mearga mai departe.

Mi-am folosit experienta si rabdarea pentru a le face calea usoara. DAR AM GRESIT PROFUND! Oamenii nu pot invata decat prin suferinta. E parte a vietii, fata cealalta a medaliei. Daca eu ii scutesc de suferinta, ii lipsesc si de lectia pe care trebuiau sa o invete.


E vremea sa na aducem aminte cine suntem! Sufletul este cel mai mare avut pe care il avem. Este al nostru de la Tatal Ceresc. Este singururul lucru care ne apartine cu adevarat. Restul e praf in vant. E efemer ca Timpul!


Eu sunt ceea ce ar trebui sa fie fiecare dintre noi, daca si-ar asculta inima. Adica cineva care se lasa vrajita de misterele vietii, care este deschisa fata de miracole, care simte bucurie si entuziasm pentru ceea ce face!


12 Stones - Broken Road

Niciun comentariu: