vineri, 14 ianuarie 2011

Experienta spirituala




Mi-a ajutat Dumnezeu ca ieri, 13 ianuarie 2011 sa ajung la Draganescu, Biserica pictata de Parintele Arsenie Boca.

In partea dreapta a biserici, undeva la mijloc, la nivelul fetei este pictata urmatoarea scena:

Ingerul arata cu degetul spre cer spunand: "Sus totul este gata, veniti la nunta ..."

Pe peretele camerei apare scris cu rosu - in viziunea Parintelui Arsenie raspunsul omului, de azi si de maine, la chemarea Ingerului:


"

- M-am insurat,
- Mi-am rotunjit tarina,
- Mi-am cumparat cinci milioane de cai putere,
- Caut locuinta pe alta planeta,
- ... Asa ca ... rogu-te sa ma ierti - nu pot veni.
- Nu mai avem aceasta preocupare.

"

La acestea, Ingerul domnului are ultimul cuvant - sentinta.

"

- Ce-ai castigat dobandind lumea toata, dar ti-ai pierdut sufletul?!
- Cu stiinta ati dezlantuit cataclismul stiintelor (stihiilor) asupra voastra, Asa va trebuie!


Ati inceput sfarsitul lumii ...!



"

Phoenix - Fluier in cer

Niciun comentariu: