luni, 31 ianuarie 2011

Versuri "Sentiment - Viata!"

E noapte ,e tirziu
Si toamna e afara,
Dar eu stau ca-n sicriu
Inchis odinioara.

Sunt singura in casa
Si-ncerc ca sa adorm,
Dar linistea nu ma lasa
Spunindu-mi de amor.

Incerc sa uit de toate
Si toate sa le uit
Dar parca-mi este teama
Si-n cap e numai huit.

Ma aflu intr-un labirint
Unde e o iesire
Ce-as face dac-as iesi,
Dar unde e iesirea?

As vrea sa schimb ceva acum,
Dar ce sa schimb eu oare
Sa merg eu iarasi pe alt drum,
Dar oare rost mai are?

S-o iau iar de la capat
Sau de la inceput?
Cum e mai bine oare?
Pe cine-am sa ajut?

Am sa gasesc vreodata
Ceea ce imi doresc
Sau sint niste aluzii
Ce-n minte imi plutesc?

Dar ce-mi doresc eu oare
Sa caut, sa gasesc?
Iubirea vietii mele,
Sau sensul ca traiesc?

Ce vreau eu de la viata?
Nu stiu ce sa raspund,
Dar…in fiecare dimineata
O iau de la-nceput.

Ma aflu intr-o casa
Pustie zi de zi
Unde nicicind in viata
Iubire nu va fi.

Si sufletul meu crapa
Si eu nu mai rezist-
Sa lupt iar de la capat
Sau poate sa nu risc?

Ce-ai face ,tu,viata
Daca-ai fi-n locul meu,
Ce cale ai alege
Pe ceea care si eu?

Incerc ca sa raspund
La orice intrebare,
Dar parca ma scufund
Si nu-mi gasesc iertare.

Si viata pare tot mai grea,
Si tot mai scurta pare.
Cum oare as putea
Sa schimb a ie miscare?

Ce reprezinta viata,
De ce traim asa,
De ce viata e una,
Si tu esti pentru ea?

Cine poate raspunde
La ceea ce eu spun,
De ce eu sunt doar una
In lume si acum?

De ce numai tacere
Persista-n jurul meu,
De ce numai derere
De ce sunt numai eu?

Stau singura in casa
Si la geam privesc
Stau singura la masa
Si-n versuri ratacesc.

Si timpul tot se scurge,
Si este tirziu,
Si noaptea tot se duce,
Si versuri nu mai scriu.

Si tot mai lin se lasa
Somnu-n patul meu,
Si inca imi mai pasa
De ceea ce scrïu eu.

Sursa: http://www.versuri.ro/versuri/kihdf_sentiment+viata.html

Niciun comentariu: