duminică, 26 decembrie 2010

Imn al iubirii crestine

Cel mai frumos Imn al iubirii crestine scris de Sfantul Apostol Pavel

¨De-as grai in limbile oamenilor si ale ingerilor, dar daca n-am iubire facutu-m-am arama sunatoare si chimval zanganitor.

Si de-as avea darul profetiei si de-as cunoaste toate tainele si toata stiinta si de-as avea credinta toata sa pot muta si muntii, dar daca n-am iubire, nimic nu sunt.

Si toate averile mele de le-as imparti si trupul meu de mi l-as da sa-l arda , dar daca n-am iubire, nimic nu-mi foloseste.

Iubirea rabda-ndelung , iubirea se daruie, ea nu invidiaza, ea nu se trufeste , nu se ingamfa, ea nu se poarta cu necuviinta , nu-si cauta pe ale sale, nu se intarata, nu tine-n seama raul, nu se bucura de nedreptate, ci de adevar se bucura, pe toate le sufera, pe toate le crede pe toate le nadajduieste , pe toate le rabda.

Iubirea niciodata nu se trece¨


Gheorghe Gheorghiu - Unde dragoste nu e, nimic nu e

Niciun comentariu: