luni, 27 decembrie 2010

Omul perete

Radu Almasan

Imi place cum viata ma prinde de guler,
M-arunca in zbor,
Dar tu ma musti de aripi
Si ma calci pe picior.

Sunt tanar maiastru si tanar la minte,
Ideile-mi curg,
Dar sunteti multe zerouri cu burti
Si vindeti amurg,
Vindeti amurg...

R:
Omule perete iar ma-npiedic de tine
Omule perete, iar ma-npiedici
Omule perete iar ma-npiedic de tine
Omule perete, iar ma-npiedici

E meritul tau ca lumea din lume
Ma vede nebun
Degeaba ascult Pink Floyd si nu vreau
Sa dau niciun tun.
Si totusi, n-am ura, sarut viata pe gura
In fiece zori
Si iara-mi tai calea sa-mprastii indoiala
Intr-o mie de zari,
O suta de mari intr-o mie de culori.

R:
Omule perete iar ma-npiedic de tine
Omule perete, iar ma-npiedici
Omule perete, imi stai in soare, vezi bine
Omule perete, iar ma-npiedici.

Nu te mai bag in seama, tai lantul cu lama
Si m-arunc in zbor
Si el e ca mine, si ea e ca mine
Si fluiera-n cor
Fluiera-n cor, suïera usor...

R:
Omule perete iar ma-npiedic de tine
Omule perete, iar ma-npiedici
Omule perete, imi stai in soare, vezi bine
Omule perete, iar ma-npiedici.




Radu Almasan - Omul perete

Niciun comentariu: